Doorgaan naar hoofdinhoud subline-curl

Martin Mans

Martin Mans Martin Mans is een bekende organist en dirigent en combineert beide vaardigheden binnen een concert. Hij dirigeert vol overgave een aantal grote mannenkoren en heeft daarnaast enkele mannenensembles en een gemengde vocalgroup. Als organist brengt hij improvisaties ten gehore over tal van thema’s passend bij het kerkelijk jaar of bij actuele gebeurtenissen.

Martin Mans

Tussen Pasen en Pinksteren - samenzangavonden

Martin Mans improviseert op het orgel en begeleidt de samenzang van bekende en geliefde liederen zoals Een toekomst vol van hoop en Maranatha. Op 8 en 22 mei samen met de zangers van Men of Hope en op 18 mei met het Groot Mannenkoor Noord-Nederland.

The Martin Mans Formation is een zanggroep die uit circa 18 zangers bestaat. Ze maken deel uit van het Chr. Waddinxveens Mannenkoor De Gouwestem, maar treden ook afzonderlijk op.

Men of Hope is een nieuwe groep zangers, die hun naam dankt aan het muziekstuk Hoop!, dat door Martin is geschreven. De geoefende zangers zijn met 15 man sterk.

Vocalgroup VOICE is een gemengde zanggroep van 40 jeugdige personen. VOICE heeft een geheel eigen repertoire met klassieke en moderne werken en mixt goed met de mannenensembles van Martin Mans.

NAJAAR!

Zing Mee met Martin Mans!

Wil je een prachtige avond met samenzang in jouw gemeente? Voor de onderstaande data zoeken wij nog gemeenten die hun gebouw willen beschikbaar stellen. De kerk moet beschikken over een goed orgel en een goede piano. Naast koren zullen ook een aantal solisten optreden. Het beloven mooie avonden te worden.

Vraag hier aan:

Woensdag 1 november

Woensdag 13 november

Vraag Martin Mans aan in uw kerk

Wilt u Martin Mans ontvangen in uw kerk?
Zingen in de Kerk organiseert samen met kerken concerten, sprekers en andere events.

Komende evenementen

van Martin Mans