Musical Schatrijk en Musical Blauw Bloed

Amazing Kids

Gespeeld door kids van 8-14 jaar, geschikt voor 4-12 jaar

Musical Schatrijk

Tijdens deze theatervoorstelling (met zang en dans) voor kinderen zoeken we geen schatkist vol goud, sieraden, edelstenen of oude munten. We gaan op zoek naar schatten in de Bijbel, want die blijven voor altijd. Deze les is gebaseerd op de Bijbeltekst 'Verzamel schatten in de hemel'. Pak gauw je loep, want we gaan op avontuur in het bos!

Musical Blauw bloed
De koninklijke musical Blauw bloed speelt zich af in een gevaarlijke wijk met een actieve bende die de buurt onveilig maakt. De koning, de prins en de heraut nemen je mee in een zoektocht naar de verdwenen prins. Na een verrassende wending in het verhaal eindigen we in het paleis voor een nieuwe start. Met vallen en opstaan worden de koninklijke manieren geoefend. Trek je mooiste kleren aan en zet je kroon maar op, want jij bent een koningskind! Iedereen is welkom: boeren, burguers en buitenlui!

Vraag Amazing Kids aan in uw kerk

Wilt u Amazing Kids ontvangen in uw kerk?