Chapter4

Een boodschap van liefde en hoop, gebracht door vier down-to-earth mannen. Dat is waar Chapter4 voor staat en wat we inmiddels sinds 2019 doen. Wij zijn een Nederlandse vocal group die eigentijdse muziek in een uniek jasje giet. Tijdens ons optreden zingen we Engelstalige en Nederlandstalige nummers, waarbij we hopen je te inspireren door teksten die raken en het delen van anekdotes die dichtbij kunnen komen.

Chapter4

Kerstfeest voor iedereen

Nodig Chapter4 uit voor een sfeervolle avond op weg naar Kerst met meerstemmige zang. De vier muzikale mannen zingen traditionele en vernieuwende liederen, Nederlands- en Engelstalig. Woorden en teksten die uit het hart komen. Zo wordt het kerstfeest voor iedereen. Joy to the world!

Beschikbare data: vrijdag 22 november, zaterdag 23 november, vrijdag 29 november, vrijdag 6 december, zaterdag 7 december, vrijdag 20 december, zaterdag 21 december

Vraag Chapter4 aan in uw kerk

Wilt u Chapter4 ontvangen in uw kerk?

Komende evenementen

van Chapter4