Ga Mee! - De Musical

Verhalenverteller Kees Posthumus en accordeonist Juul Beerda presenteren een voorstelling bij het jaarthema van de Protestantse Kerk in Nederland: ‘Ga mee!’.

Ga Mee! - De Musical

Een musical op maat, geschreven voor jouw gemeente! Het jaarthema ‘Ga mee!’ nodigt christenen uit om over de grenzen van de kerken samen op te trekken en in gesprek te gaan. Er gaan werelden open wanneer je samen in gesprek gaat over wat je ten diepste beweegt, waar je in gelooft, waar je op hoopt. Ondanks alle verschillen die groot lijken en soms klein blijken.

Dit gegeven staat centraal in een tweepersoons musical, waarin bekende musicalmuziek is voorzien van nieuwe teksten. Denk aan Grease, Lion King, Sound of Music en West Side Story. Het verhaal vertelt hoe twee mensen die heel verschillend zijn en verschillend geloven, verliefd op elkaar worden. Dit dreigt op een fiasco uit te lopen...

De musical is op maat geschreven, na een intakegesprek met één of meer mensen uit de gemeente. Wat speelt er? Waar worden jullie blij van? Wat gaat goed, wat kan beter? Waar kan beter niet over gesproken worden? Zo wordt elke musical een unieke voorstelling!

Review:

Met een vrolijke gemoed kijken wij terug op 16/2 (Ga mee ...de musical). Deze week kwam ik (=ds Quik) nog veel mensen tegen die onder de indruk zijn van de kennis van Kees (over PG Renkum-Heelsum) maar ook zijn stem en acteertalent roemen. Ode ook aan de musicus.

Die kwam ook in alle verhalen terug (=Kees, geef je het door?). De nazit (met veel gasten en borrelplanken met drankje voor de inwendige mens) werd ook goed bezocht: napret! Een mooi verbindende activiteit: bedankt dat we deze “date” via jullie konden maken.

Vraag Ga Mee! - De Musical aan in uw kerk

Wilt u Ga Mee! - De Musical ontvangen in uw kerk?

Komende evenementen

van Ga Mee! - De Musical