Gerald Troost

In het jaar 2000 kwam zijn eerste cd op de markt ‘Met andere ogen’. Deze cd met nummers als ‘Toevallig niet’, ‘Steeds dichterbij jou’ en ‘Thuis’ was een schot in de roos. Na het succes van deze eerste cd volgden er meer en ook boeken. Eén van zijn laatste cd's is ‘Tussen hemel en aarde’, met songs over de zichtbare en onzichtbare wereld.

Gerald Troost

Themadiensten

Ook in jouw gemeente kan Gerald een dienst op maat verzorgen. Naast de spreekbeurt en het zingen van zelfgeschreven sololiedjes kan Gerald ook een rol spelen in de samenzang.

Concerten

Gerald is ook te boeken voor een concert op de zaterdagavond. Samen met hem kun je de avond invullen rondom een thema.

Vraag Gerald Troost aan in uw kerk

Wilt u Gerald Troost ontvangen in uw kerk?