Kindertheater Knettergek - Samen Sterk

Hoe tof zou het zijn als jouw kinderkoor of kinderen uit je kerk, die van zingen houden, een te gekke voorstelling zouden geven? Dat is nu mogelijk met de voorstelling Samen sterk!

Kindertheater Knettergek - Samen Sterk

Samen met jouw kinderkoor of kinderen uit je kerk en Kindertheater Knettergek geef je een voorstelling in jouw kerk. Naast samen zingen vult Kindertheater Knettergek het aan met verhalen, goocheltrucs en filmpjes. Een voorstelling voor jong en oud waarbij iedereen kan meezingen, luisteren, lachen, genieten, maar ook iets leert uit de Bijbel.

Voordat de voorstelling begint, gebeurt er van alles. Zo krijgt het koor een workshop, is er een generale repetitie en staan we met de kinderen tijdens de stille tijd met elkaar stil rondom het thema ‘Samen sterk’.

Ook tieners (10 t/m ±15 jaar) uit de kerk kunnen meedoen! Tijdens een workshop bereiden ze een dans voor die ze in de voorstelling zullen laten zien.

Het kinderkoor oefent van tevoren alle liederen en bewegingen/gebaren die er bij horen.

Je krijgt o.a. het volgende toegestuurd: bladmuziek, oefentracks, instrumentale tracks en filmpjes waarbij de kinderen de gebaren kunnen leren.

HOE WERKT HET:

Stap 1: neem contact met ons op. We bespreken met jouw de mogelijkheden;
Stap 2: we maken de aanvraag definitief en plannen de voorstelling in;
Stap 3: we organiseren samen met jou de voorstelling: wij zorgen ervoor dat je alle benodigde informatie en materialen krijgt en jij stelt onder andere de ruimte beschikbaar en maakt samen met (vrijwilligers uit) jouw gemeente het concert mogelijk;

Stap 4: je oefent met je kinderkoor of kinderen uit je kerk alle liedjes en gebaren;
Stap 5: jullie beleven een onvergetelijk evenement!

Vraag Kindertheater Knettergek - Samen Sterk aan in uw kerk

Wilt u Kindertheater Knettergek - Samen Sterk ontvangen in uw kerk?