Martin Mans

Martin Mans Martin Mans is een bekende organist en dirigent en combineert beide vaardigheden binnen een concert. Hij dirigeert vol overgave een aantal grote mannenkoren en heeft daarnaast enkele mannenensembles en een gemengde vocalgroup. Als organist brengt hij improvisaties ten gehore over tal van thema’s passend bij het kerkelijk jaar of bij actuele gebeurtenissen.

Martin Mans

In november en december speelt en dirigeert de bekende organist en dirigent  tijdens de concerten voor Oekraïne. Het brengt geliefde improvisaties op het orgel ten gehore waarbij samenzang is. De zanggroepen van Martin Mans vullen het programma aan met indrukwekkende liederen rondom Vrede en Hoop. Panfluitiste Noortje van Middelkoop zorgt voor een wervelend en spectaculair optreden op diverse panfluiten. Welkom!

The Martin Mans Formation is een zanggroep die uit circa 18 zangers bestaat. Ze maken deel uit van het Chr. Waddinxveens Mannenkoor De Gouwestem, maar treden ook afzonderlijk op.

Vocalgroup VOICE is een gemengde zanggroep van 40 jeugdige personen. VOICE heeft een geheel eigen repertoire met klassieke en moderne werken en mixt goed met de mannenensembles van Martin Mans.

Vraag Martin Mans aan in uw kerk

Wilt u Martin Mans ontvangen in uw kerk?

Komende evenementen

van Martin Mans

Martin Mans - Nieuwpoort

20:00Nieuwpoort, Hervormde Kerk

De bekende organist en dirigent speelt en dirigeert tijdens de concerten voor Oekraïne. Het brengt geliefde improvisaties op het orgel ten gehore waarbij samenzang is. De zanggroepen van Martin Mans vullen het programma aan met indrukwekkende liederen rondom Vrede en Hoop. Panfluitiste Noortje van Middelkoop zorgt voor een wervelend en spectaculair optreden op diverse panfluiten. Welkom!

Adres: Binnenhaven 19 A, 2965 Ab Nieuwpoort
Tijden: De zaal gaat open vanaf 19:30

Lees meer over dit evenement Pijl naar rechts

Martin Mans - Nieuwpoort