Total Praise

Pearl Jozefzoon en haar eigen gospelkoor Total Praise (bekend van oa. Zing! en Nederland Zingt) verzorgen een prachtige avond in jouw kerk. Begeleid door professionele muzikanten brengen zij een prachtig samenzang- en gospelconcert. Van bekende worship en samenzang, tot swingende black gospel. Zing en swing mee!

Total Praise

Micheal W. Smith Tribute Concert!

Deze avond staan de bekende songs van Michael W. Smith centraal. Een feest van herkenning van de hits uit de jaren '80, zoals Friends en Place in my Heart, tot zijn bewerkingen van moderne, hedendaagse worshipsongs: This is the air I breathe, Let it rain, Awesome God. Van alles komt voorbij en nodigt uit om lekker mee te zingen en soms ook mee te swingen.

Tussen de songs door vertellen zij een aantal persoonlijke anekdotes en 'stories behind the songs'.

De avond wordt verzorgd door Pearl Jozefzoon, gastsolisten en haar eigen gospelkoor 'Total Praise'. Begeleid door professionele muzikanten brengen zij een prachtig tribute aan de songs van Michael W. Smith van de radiohits uit de jaren '80 tot de worship en samenzang van de '00 tot nu. Zing met ons mee "and Friends are friends forever if the Lord’s the Lord of them".

Vraag Total Praise aan in uw kerk

Wilt u Total Praise ontvangen in uw kerk?