Overnachten Cambridge Choir Leiden

Op 18 december organiseert de Protestantse Kerk een prachtig kerstconcert in de Hooglandse Kerk in Leiden. Het Choir of Clare College, Cambridge, een beroemd studentenkoor, treedt op als onderdeel van hun Europa-tour.

Graag willlen wij het koor onderbrengen bij plaatselijke gemeenteleden. De koorleden willen graag in tweetallen kunnen overnachten.

Heb je twee bedden over en vind je het leuk als twee jonge Engelse studenten tussen de 20 en 25 jaar, bij je overnachten? Geef je dan op als overnachtingsadres. Je ontvangt hiervoor twee tickets voor het concert, zodat je de studenten na het concert mee kunt nemen naar huis.

Losse tickets kun je hier bestellen.

De volgende morgen bied je ze en ontbijt aan en brengt ze naar het station, zodat het koor verder gaat naar Amersfoort voor een optreden in de Joriskerk.

We hopen dat wij ze bij jou mogen onderbrengen en zien je aanmelding graag tegemoet!